Centrala telefonica dupa momentul cumparari trebuie instalata si configurata conform necesitatilor si cerintelor fiecarui client atat cat permite centrala. Pentru instalarea centralei telefonice in spatiu de birouri este necesara cablarea structurata. Daca nu exista o de retea, IT Solutions & Assistance Craiova va asigura si serviciile de realizare a cablari structurate la un standard CAT5e sau CAT6.
Dupa realizarea aceastei structuri se va trece la configurarea si instalarea centralei telefonice si a tuturor aparatelor adiacente. La sfarsitul operatiuni de programare a centralei telefonice, angajatii firmei beneficiaza de training pentru cunoasterea functionalitatile sistemului de telefonie.
Servicii de mentenanta si intretinere se vor face in baza unui abonament lunar, prin care asiguram interventiile catre clientul nostu in cel mai scurt timp.
Oferim configuratii de centrale de ultima ora aparute pe piata, pentru fiecare client in parte, conform cerintelor acestuia in functie de costul si configuratia aleasa si anume:
Aceste tipuri de centrale fac conexiunile dintre telefoanele interne private si o companie, putand fi in acelasi timp conectate la reteaua telefonica terestra sau mobila prin intermediul liniilor de trunchi conectate la telefoane, faxuri, modemuri.
Fara achizitionarea centralei telefonica PBX companiile sunt nevoite sa inchirieze cate o linie telefonica fiecarui angajat.
Utilizind centrala PBX, costurile vor fi reduse deoarece o singura linie de telefon se poate folosi de mai multi utilizatori, totodata apelurile intre extensiile PBX sunt gratuite.
Pentru instalarea si punerea in functiune a centralei telefonice PBX trebuie solicitati specialistii unei firme specializate in domeniu, acestia oferind servicii de instalare centrale telefonice PBX, intretinere preventiva, interventii si reparatii.
Avand experienta necesara in domeniu, va putem oferi cele mai bune solutii in domeniul telecomunicatiilor si serviciilor legate de centrale telefonice si anume: