Craiova, Str. Calea Severinului Nr. 34Telefoane: : + (40) 770.475.389 + (40) 351.401.640 office@it-assist.ro Luni - Vineri : 09.30 - 17.30

Instalarea, implementarea si service  centrale telefonice

centrale-telefonice

Centrala telefonica dupa momentul cumparari trebuie instalata si configurata conform  necesitatilor si cerintelor  fiecarui client atat cat permite centrala. Pentru instalarea centralei telefonice in spatiu de birouri este necesara  cablarea structurata. Daca nu exista o de retea, IT Solutions & Assistance Craiova va asigura si serviciile de realizare a cablari structurate la un standard CAT5e sau CAT6.

Dupa realizarea aceastei  structuri se va trece la configurarea si instalarea centralei telefonice si a tuturor aparatelor adiacente. La sfarsitul operatiuni de programare a centralei telefonice, angajatii firmei beneficiaza de training pentru  cunoasterea functionalitatile sistemului de telefonie.

Serviciile de intretinere pentru centralele telefonice

Servicii de mentenanta si intretinere se vor face in baza unui abonament lunar, prin care asiguram interventiile  catre clientul nostu in cel mai scurt timp.

Configuratii  Centralei Telefonice

Oferim configuratii de centrale de ultima ora aparute pe piata,  pentru fiecare client in parte, conform cerintelor acestuia in functie de costul si configuratia aleasa si anume:

  • tipul de sistem de telefonie : DIGITAL sau ANALOGIC,
  • tipul de aparate telefonice : DIGITALE, ANALOGICE,
  • suport pentru telefonie IP, numar de linii de intrare(CO) actual si numar de linii de intrare preconizat,
  • numar de extensii(interioare) actual si numar extensii preconizate in viitor,
  • optimizare a traficului in functie de furnizori de telefonie: VODAFONE, ORANGE, ROMTELECOM, RDS precum si  necesitatea cu posibilitate de extindere a centralei telefonice

  Centrala telefonica PBX

Aceste tipuri de centrale fac conexiunile dintre telefoanele interne private si  o companie, putand fi in acelasi timp conectate la reteaua telefonica terestra sau mobila prin intermediul liniilor de trunchi conectate la telefoane, faxuri, modemuri.

Fara achizitionarea centralei telefonica PBX companiile sunt nevoite sa inchirieze cate o linie telefonica fiecarui angajat.

Utilizind centrala PBX, costurile vor fi reduse deoarece o singura linie de telefon se poate folosi de mai multi utilizatori, totodata apelurile intre extensiile PBX sunt gratuite.

 Pentru instalarea si punerea in functiune a centralei telefonice PBX trebuie solicitati specialistii unei firme specializate in domeniu, acestia oferind servicii de instalare centrale telefonice PBX, intretinere preventiva, interventii si reparatii.

Avand experienta necesara in domeniu, va putem oferi cele mai bune solutii in domeniul telecomunicatiilor si serviciilor legate de centrale telefonice si anume:

  • Instalare centrale telefonice in functie de capacitate
  • Instalare centrale telefonice si terminale VOIP
  • Instalare centrale PBX personalizate pentru servicii hoteliere 
  • Interconectarea centralelor VOIP cu centrale telefonice analogice sau digitale mici si medii in diferite locatii
  • Interconectarea centralelor mici, mijlocii sau VOIP cu reteaua  furnizorilor de telefonie fixa sau mobila din Romania
  • Cablare retele telefonice interioare
  • Vanzare centrale telefonice de mica si medie capacitate
  • Vanzare telefoane analogice cu fir si wireless
  • Vanzari de faxuri
  • Asigurare service lunar sau ocazional la echipamente de telecomunicatii, retele de telecomunicatii, retele calculatoare, retele TV si  sisteme de supraveghere
  • Consultanta in domeniul telecomunicatiilor, retelelor de calculatoare, retelelor TV si de supraveghere
  • Consultanta pentru optimizarea traficului telefonic beneficiind de reducerea costurilor.

service-centrale-telefonice-craiova

sistem-pbx-hotelier

Menu